Hanımlar merhaba. 13,5 aylık bir oğlum var ve ben henüz hiç süt içirmedim. Bununla ilgili çok olumsuz yazılar okudum bu yüzden verme konusunda çekimserim. Sadece yoğurt, peynir, kefir tüketiyor. Siz ne zaman bebeklerinize süt verdiniz ve acaba süt içirmeli miyim? 🌸