2prnses1prens Dışarı alışverişe falan nasıl çıkıyorsunuz. Yani gezmeyi falan hallediyorum araba kullanabiliyorum git gel rahat oluyo ama alışverş yapacagım zaman yine geziyorum avmlerde vs ama pek rahat olmuyo 😅 eşimsiz gitmek istemiyorum siz nasıl yapıyosunuz
Askimizinmeyveleri 2prnses1prens oğlum 14 yaşında olunca o free takılıyor kızlarımın biri beş biri 2,5 yaşında velisiz alışverişe çıkamam ya annem ya eşim olucak Zaten alışveriş yapmıyı hiç sevmem genelde annem çıkar whatsaptan bana atar hangisi diye😂😂
Birdirbirderken 2prnses1prens 3,5 ve 2 yaş bir 5 aylık var. Çocuklarla tek başıma burnumu çıkarmıyorum kapıdan 😂😂
2prnses1prens Askimizinmeyveleri bizimkilerin yaşları küçük hep😅 biri 9 diğeri 5 en kiçüğü bi ay sonra yaşına girecek 😅 bende sürekli alıp alıp çıkarım sakinler aslında çocuklarım ama mesela bi dğkkana girdik diyelim aşiret gibi girp çıkıyoruz 😂
2prnses1prens Deletedmom_75 tek çocuk hiç çocuk 2 çocuk yarım çocuk 3 çocuk tam çocuk demişler 😂 tek ve 2 çocukluyken çok ama çok rahatmışm 😅
Deletedmom_75 2prnses1prens Elbette oyledir ama eziyetliyse oda cok zor ve kizim asiri zor bi cocuk iki cocuga bedel inanin bir isimi goeemedikten sonra tek cocukla benim icin iki cocuk tek cocuk bi fark yok