Oğlum sabah bir hapşurdu çok kötü ağlamaya başladı durduramadım ne olduğunu anlamadım bile kucağıma aldım elinj ayağını kasar gibi oldu sonra korktum dışarıya çıkarttım babası işten geldi hastaneye çıkarttık doktor da bişey yok dedi korkmuştur belki dedi aksine hapşurduğunda hep gülerdi bizde hapşurdugumuz da güler hoşuna giderdi dişten olabilir dedi bilmem ne dedi kalple ilgili olabilir mi kalbinde delik vardı dedim yok sanmıyorum dedi neyse oradan geldik. Şimdi az önce yine hapşırdı ve ağlamaya başladı 😔. Ama bu uzun sürmedi acaba kalple ilgili mi ya çok korkuyorum aksi gibi bugün de haftasonu ve çocuk doktoru da gitmiş yok bizim burada. Bu arada pazartesi günü de anjiyosu var sonra ameliyat olacak onun tarihi belli değil.