Deletedmom_80 bence yenmemesi gereken diye bir şey yok. Paketli gıda , kola ya da sağlıksız besinleri tabi normal zamanda da yemek sağlıksız zaten. Emzirme sürecinde bol protein almalıyız , bakliyatta tüketmeliyiz.
Herkesin bir olmaz yersiniz baktınız o gün sizi rahatsız ediyor ya da bebekte gaz oldu bir daha yemezsiniz. Bakliyata da vücudumuzun ihtiyacı var aynı zamanda sütü de daha kaliteli yapar. Benim okuduklarıma göre de bizim yediklerimizde ki gaz bebeğe geçmezmiş. Emzirme danışmanı da böyle söyledi bana. İnstagramda @hastalanmayancocuk sayfasına bir göz atın isterseniz çok güzel paylaşımlarda bulunuyor.