Yselimannesii Ne yapacağımı şaşırdım 1 haftadır hiç bir şey yemek istemiyor mamayı bile zorla oyunla ilahiyle şarkıyla içiriyorum. Değerleri normal doktora aorum ısrarcı ol dedi geri teber diye endişeliyim iyice soğumasın yemekten 😕
zezeeyyy Yselimannesii canım bir sayfada görmüştüm makarnavitma adı. karadut özü şurup şeklinde iştah artırdığı ve kansızlığa iyi geldiğini duydum sayfayı takibe aldım ek gıdaya geçince kesinlikle kullanıcam. Karamürver özü de olabilir
Minikkelebek Yselimannesii ısrar etme. Hiç bir bebek kendini aç bırakmaz. Hele 8 aylık. Diş geliyordur muhtemelen iştahsızdır damakları kaşınır vs...
Yselimannesii zezeeyyy araştıracağım. Şuan bir şurup kullanmaya çalışıyorum direk içmediği için suyuna kattım içiyor o şekilde 1 haftada etki eder dediler dua ediyorum 🙏
yaseminkarakurt 1 haftadır olduysa son 1 haftayı düşünün ne değişiklik oldu mesela diş olabilir ya da ateş filan çıktı mı burun tıkanıklığı var mı?
Yselimannesii yaseminkarakurt 3 gün ateşlendi boğazdan kaynaklı düzeldi çok şükür neşesi keyfi yerinde ama yemek konusuna gelince ipler kopuyor 🙈
Yselimannesii faziletgurses biran önce çıksın artık 5 aydan beri diş diye diye okula başlayacak çocuk 🙈😂
tczehra [bilinmeyen] aynen diş filan çıkaracak olmasın damaklarını bir kontrol edin kaşık maması verdinizmi hiç benim oğlan seviyor bu durumlarda içine başka şeylerde katarak tadlandırıyorum aptamilin çeşitlerinden aldım.