Ftm124 Kızlar bebeğim 3 aylık. Bu tanıyı alan ve başından geçenler var mı? Şütfen bilenler yazabilir mi. Çok korkuyorum
Bayanyanakkkkkk Ftm124 merhaba sizde durum nedir benımde bebeğim suan 3 aylık mr da incelik var dediler
Ftm124 Bayanyanakkkkkk canınızı sıkmayın genelde doğru olmuyor, anlamlı olmuyor. 17 aylık maşallahı var. Konuşuyor, yürüyor fazlaca zeki 🧿🧿🧿
Bayanyanakkkkkk Ftm124 yarın çapada randevumuz var bide oraya götürücez içimiz rahat etsin diye kaç gundur cok kafaya taktık teşekkür ederim bilgi için içim rahatladi biraz