Selinyaman Bebeğim geceleri sadece bir kez uyanırdı bu 4. Aya girdik biz bittik gece en az 7-8kez uyanıyor. Şuan 5 ayın içindeyiz Meme reddi yaşıyoruz kaşıkla yada biberonla veriyorum bazen, memeyi zorla tutturuyorum. Acaba gece bu sıklıkla uyanmasının sebebi aç olduğu için mi? Anlayamıyorum ek besine geçmeli miyim diye düşünüyorum. Tecrübeli anneler ne yapmalıyım?
Ayberen Selinyaman Canım az önce bende bi post açtım huysuzlaştı iyice gece uyanmaları çoğaldı güzdüz daha bi mızmız iki gün sonra 5 aylık olacaz
Mustafa_Cinar Selinyaman açlık filan değil annemizi nasıl delirtiriz çabaları bizdede durumlar aynı 6+13 aylık 🙈😂☺️💙
Mermaid Selinyaman canim 15.haftadan 20.haftaya kadar buyuk bir atak haftasi var oyuzdende olabilir tabi sutumde yetmiyor olabilir cisli bezleriniz nasil cikiyormu?
Balannesi Mustafa_Cinar 6 aydan sonra başladı bu kadar sık uyanmalar bizimde🤦🏼♀️ gerçi diş dönemindeyiz 4.patlamak üzere ona bağlıyorum umarım düzelir🤷🏼♀️
Dorukveannesi [bilinmeyen] nereye kadar böyle olucak acaba benimki de çok sık uyanıyo artık tam 4 aylığız geceleri ben mahvoluyorum da Bebek te uykusuz kalıyo bu sefer de huysuzlanıyo sabahtan öğleye kadar uyuyo ondan sonra tabi ara ara uyanıp emiyo bida yatıyo 1 e kadar böyle 🙄😁
Dorukveannesi [bilinmeyen] sabah erken uyanıyo ki kaldırıyorum erken kalkalım diye yarım saat geçmiyo koltuğun üzerinde kendi kendine uyuyakalıyo 🤣gündüzleri en fazla bir saat dayanabiliyor sonra uykusu geliyo valla gündüz uykuları gece uykusundan daha düzenli 😁
GamzErva Bizde öyleyiz alarmla kurulmuş gibi 2 saat arayla uyanıyor 🤦🏻♀️ Çok yorgunum çok dinlenemiyorum ne zaman yada nasıl geçer ki bu ya bilen yok mu?
SerpilAkbulut 7 ayımız bitti 6 aydan beri böyleyiz sabrım tükeniyor saat başı uyanıyor dk da bi uyaniyo bilmiyorum nabicam
Beren46 Ay dun uc saat agladı meme reddi yaptı kaynanam mama yaptı getirdi beğenmedi bide ona cıglık cıglık agladı sonunda karanlık bi odaya gidip besmele cekıp emzırdım uyudu bizde 4 ay 15 gunluguz gece cok uyanıyo saat basi bide emerken kendini cok kasıyor gece cok gazlı bı bebek dogurmusuz :)