Oğlum ek gıdaya başladığımdan beri iştahsız malesef yemeyen bebek .Günde 2 öğün yiyor oda zorla internette 3-4 öğün yazıyor ekstra ara öğünler de var toplam 6 öğün dedim yuh yani çünkü asla yemiyor Oğlum yemez yemiyor diye bende hep 2 öğün verdim yada meme verdim meyve verdim ara öğünlerde toplam ara öğün ana öğün 4 öğün olarak yedi hep iştah açıcı şurup aldım balık yağı şurubu aldım tam duzeldi derken hastalandı yine yemiyor daha napcagimi şaşırdım ben oğluma öğünleri hep az veriyormusum bu zamana kadar şuan suçluluk duyuyorum vicdan yaptım. Yemeyen bebek olduğu için 4 öğün 2-3 ara ogun bana fazla gibi geldi bilemedim