Buket57 bir meme reddi uzmanı olarak öncelikle kolay gelsin demek istiyorum :) meme reddi uykuya direnme iştahta azalma kilo alımında duraksama sürekli ilgi isteme ağlama gece sık uyanma vs vs bunlardan hepsi birden de olabilir hiç de olmayabilir bizde maşallah hepsi oldu 😂 meme reddi bende 5. Ayın ortalarına kadar sürdü ama 3. Ayda başlamıştı 2-2,5 ay çektim pes etmedim gerekirse aç kalsın o meme emilecek dedim ve başardım yatarak emzirme ile çözüm buldum ben Arada bir gezinerek de emziriyordum o şekilde alıyordu. Uykuya malesef ben de çözüm bulamadım huzursuzlanmaya başlayınca sallardım emziridimm neler neler en son bebek arabası ile çözüm bulduk evin içinde git gel git gel 2 ay bebek arabasında uyuttum.. yani bebeğinizle sizin aranızdaki iletişim bu her yolu deneyin illaki biri tutacaktır. Ama geçiyor merak etmeyin 6. Aydayız uyku ile alakalı az sıkıntımız var başka da bir problem yok o kadar da olsun artık ne yapalım :)