Kızım on aylık, bu hafta yüksek ateş sonrası vücudunda kırmızı döküntüler çıktı. Yüzü dahil heryerinde her an sönecek gibi duruyor ama geçmedi. Bu süreçte iştah sıfır oldu ağzına biberon maması ve su dışında hiç bişey yemiyor😢daha hiç dişimizde çıkmadı damakları uzun zamandır şiş ama patlamıyor ne yapacağımı şaşırdım. Lütfeen bana akıl verin bişey yememesi ayrı üzüyor hastalık çekmesi ayrı. Doktora bir haftada üç kez gittik 🥺🥺