Anneler merhaba. Havalar çok sıcak, bebekleriniz için odanın derecesini nasıl ayarlıyorsunuz? Klima kullaniyormusunuz yoksa yalnız camları mı açıyorsunuz? Ben açık koysam bile yine ev sıcak ve klima bebeğime zarar verir diye korkuyorum. Bebeğim daha 10 günlük ve evde bodi giydiriyorum. Tavsiyelerinizi benimle de bölüşürmüsünüz? Evde nasıl giydiriyorsunuz ve nasıl koruyorsunuz bebeklerinizi?