8 de uyanıyor 9.30 gibi kahvaltı yapıyoruz beraber . Hep böyle beraber yaptık 1 yasindan beri bu zamana kadar beraber yaptık. Yanlış mı yapıyorum acaba ilk bebegimin karnını doyurup daha sonra kendim mi yapmalıyım bu arada oğlum uyanır uyanmaz meme yediği için kahvaltı yapmaz diye bu saat aralığı bazen daha da geç oluyor ? Şuan 19 aylık