-elizsmom Doğum yapalı 3 ay oluyor ve 16 Temmuzda regl oldum ve bitti ama sarı akıntım hiç bitmiyor bazen sümüksü bazen sulu çamaşırım ıslanacak kadar oluyor , Enfeksiyon desem sanmıyorum kasık vs yanma hiç bizi yok bu normal mı acaba anlamış değilim
YldzEfsun -elizsmom ağrısız enfeksiyon da olabilir. Gynoflor diye bi ilaç var. Fitil gibi vajinanıza gece yatmadan önce sokuyorsunuz. Sabaha kadar hiç çişinizi yapmayın. Sabah zaten bütün bakterileri akıtıyor. Haftada bi tane kullanmanız yetiyor. Türkiyede reçetesiz satılıyorsa alıp deneyebilirsiniz
ikiprensannesi53_ -elizsmom sulu akıntı normal değil ya enfeksiyondur ya mantar Bi idrar testi verip muayene olsanız iyi olur eğer enfeksiyon varsa eşinize de geçebilir
YldzEfsun -elizsmom benim tek kullandığım ilaç bu oldu yıllardır. Umarım en kısa sürede şifa bulursunuz 🙏
-elizsmom ikiprensannesi53_ ilişkiye giremiyorum zaten çok sızlamam ve ağrım oluyor dogum kanaması 52 gün sürdü bitti sarı akıntılar hiç bitmedi sonra regl derken kanamam bitti tekrar sarı akıntı başladı
-elizsmom sibelsglm2210 gidiyim en iyisi vallah , bazı arkadaşlara sordum normal diyor bu sarı akıntı anlamış değilim
Biribiri -elizsmom benikde aynisi 4 ay once dogum yaptim 3 ayima kadar ysadim onu bende bi rahatsizlik duymadim diye gitmedim doktora bence ödem normal dogum sonucta anca eski haline gelene kadar ödem atiyor vucut
-elizsmom Biribiri işte fitil de kullandım ama akıntı hiç durmadan geliyor enfeksiyon olsa geçerdi diyorum başka bişi var diyorum içimde hiç rahat etmiyor en iyisi doktora gitmek
eserekli_kiz11 -elizsmom bnde dogumdan snra oldu cok değişik bi akıntıydi cogu zaman kokuluydu ama sonra gecti sanirim vücudun kendini toparlama sureci oda
NoOne -elizsmom aynısı bende de vardı doktoruma sordum fitil vermişti. Kullanmadım, adet olduktan sonra geçti tüm şikayetlerim.