Kızlar oğlum 9 aylık dün sabah bi anda ateşi çıktı 38 derece aralıklarla calpol verdim ılık duş bez koydum sıfır kollu zıbınla düşüyor 1-2 saat tekrar yükseliyor gece hastaneye götürdük serum takıldı hava verildi kan alındı sonuçlar temiz çıktı gece rahat uyudu çok şükür sabah kalktığı zaman gözlerini açamıyor sürekli titriyor calpol verdim ılık duş aldırdık bez koyduk 37.5-38 arası çıkıyor sonra bi anda 39-39.7 çıktı hastaneye götürelim dedik hemen tekrar ılık duş aldırdım aralıkla calpol verdim ateşi şimdi 37.3 sürekli inip çıkıyor bi anda 39 oluyor düşüyor halsiz keyfi hiç yok hastaneye götürüyoruz calpol verip gönderiyorlar 2 gündür mahvoldu çocuk ne iyi gelir bu ateşe?
Bide dijital ateş ölçerde nerden ölçülürse tam sonuç gösterir ?