_Goktugunannesi__ Kızlar 1 yaşındaki oğlum sürekli bağırıyor uykudan kalktığı andan itibaren doyuruyorum su veriyorum ama hep bağırıyor diğer uyku saatine kadar 3 saat te yarım saat belki susuyor hastaneye götürmeli miyim neden kaynaklı olabilir
Syyyy _Goktugunannesi__ bence anormal durum yok. Çocuk bağırmayı keşfediyor dikkat çekmeye çalışıyor olabilir. Bağırmak onun hoşuna gidiyor da olabilir. Arkadşaımın kızı 1 yaşına girdi o da bağırıyor bence normal. Benim oğlum 21 aylık o da bağırıyor 😃
Anonim81 _Goktugunannesi__ 17 olcaz hala bağırıyo. Eline bi oyuncak alıp semazen gibi döne döne. Şarkı müzik varsa el çırparak 😂 tımarhane gibi ev 😂
_Goktugunannesi__ Syyyy 9. Ayında hafiftir oynadığı zaman ilgisini dağıtabiliyorduk ama şuan sürekli bağırınca diyorum bişeyi mi var aç mı susuz mu doymadı mı anlamadım umarım kısa sürede geçer birde öyle gür bi sesi var ki herkesi bastırıyor😁
_Goktugunannesi__ Anonim81 Aynı aynı kaynanam da karşı dairemde 7 kişi şempazelik yapıyoruz bağırmasın diye ama nafile demekki bütün bebeler aynıymış bnde dedim psikolojik bişey mi anormal durumda hastaneye görtürecektim