Arkadaşlar prematüre 40 günlük bebeklerim var. 3-3.5 kg olana kadar aptamil prematil kullandık. Doktorumuz artık hippe geçelim dedi fakat bebeklerim 3 saatte bir beslenirdi şimdi 2.5 saatte acıkıyorlar ağlayarak uyanıyorlar. Aranızda bu durumu yaşayan var mi bebekleri hipp ile doymayan. Bu arada sütüm en baştan beri hep çok az geldi bebekler küçük olduğundan tutamadılar göğsümü sağıp veriyorum ama günde 30 cc anca çıkıyor sadece mama ile besleniyor gibiler