Bebeğim 2 kez sarılık geçirdi en son ki hastaneye yattığında hemşire biberonla mama desteği yapabilirsin dedi hem emzirdim hem kendimi sağdım hem mama desteği verdim sonra bebeğim 20 günlükken mememi reddetti neler neler denedim asla tutmuyor sinirleniyor saatlerce ağlıyor hatta biberonu bile istemiyor mamayı bıraktım. Silikon göğüs ucu denedim, eds sistemi denedim olmadı asla tutmuyor emzirme danışmanına yazdım yaşadığım yer kasaba yüzyüze görüşmemiz lazım dedi online olmaz dedi ciddi bir meme reddi var dedi, bende şuan sağıyorum ama sağma süremi sanırım uzun tutuyorum tek göğüsü 45 dk sağıyorum bu sefer 1 bucuk saat bebeğimle ilgilenememiş oluyorum uykusuz kalıyorum sağmaya da devam etmek istiyorum o süt onun hakkı 15-20 dakika yeterli mi yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler