Sevoinci örümcek değilken bizde öyleyiz bıraktığım yerde zaten bulamıyordum şimdi asla durmuyor sürekli gözüm üstünde 😄 ama örümcekte diye de rahat değilim kendini kaldırıyor zıplatıyor birşeyler almaya çalışıyor bir baktım örümcegin sağ tarafını havaya kaldırıyor 😄 dikkat etmek lazım yinede