Hanımlar ikizlerimden biri mama yiyor mamanın yarısı daha bitmeden uyuyakalıyor içmiyor sonra 1 saat sonra ağlayarak uyanıyor acıkmış olarak .. bölünük bir şekilde besleniyor aranızda bebeği böyle olan var mı? Diğer bebeğim böyle yapmıyor anlamadım gitti neden olduğunu