Dogum yapali 3 hafta olcak sol göğsüm emzirirken çok aciyor ucu. Bazen komple ağrı giriyor göğsüme batma oluyor.her emzirmede İlk başta çok acıyor bi süre geçince normale dönüyor.dayanamıyorum bu acıya. Gümüş kapak kullanıyorum kremler zeytinyağı ama geçmedi ise yaramadı. Soldan emzirmek istemiyorum artık kaçıyorum o taraftan , göğsüm sisti sütüm kesilir diye korkuyorum. Ne yapıcam yardımcı olun 😔