sevgi91 Farahzeynep resim yükleme şansınız var mı acaba bir de bebeğiniz ne kadarlık büyüyen beşikler için çok alçak diye yorumlar okudum ama bebeği alıp koyması zor oluyormuş
Farahzeynep sevgi91 bebeğim 11 aylık, gayet kolay alıp koyması boyum 1.57 olduğu halde hiç zorlanmadım 😂 kızım da çok seviyor beşiğini. [url=https://hizliresim.com/EZH2nK][img]https://i.hizliresim.com/EZH2nK.jpg[/img][/url]
Farahzeynep sevgi91 bebeğim 11 aylık, gayet kolay alıp koyması boyum 1.57 olduğu halde hiç zorlanmadım 😂 kızım da çok seviyor beşiğini. [url=https://hizliresim.com/EZH2nK][img]https://i.hizliresim.com/EZH2nK.jpg[/img][/url]