Anne sütüne ihtiyacı var çünkü. Mamayı bırak bence çünkü bağırsakları henüz onu sindirecek güçte değil. Ve kilo kaybı gayet normak şişliği iniyor çünkü bende 3500 dogdu kontrolde 3140 tı. Şuam gece gunduz emziriyorum gunde 4 defadan fazla kakasını yapıyor gazlanmadığı sürece bir sıkıntı yok. Sana tavsiyem anne sütüne geri dön