merveiyd ilk aylarda biz Aptamil kullanıyorduk Golden Goat a gecmeden önce. 2-3 kutu ıctı sorun yoktu, bır gece yenı kutu actım verdık cocuk cıglık kıyamet aglıyordu anlamadık. Zorla ıcırdık, ertesı gun yıne aynı, mamamın tadına baktım kokusu da tadı da kötüydü.Meğersem bozulmus mama. bir ton şikayet yagdırdım Aptamil e, haklı olarak marketlerde hangı koşullarda saklandıgını bılemıyoruz bu sebeplerle de bozulabılıyor dedıler. Doğru mantıklı dedım. Belkı öyle bır durum olmus olabılır .
Artık ben de tik oldu, her mama vermeden önce koklarım bır ıkı yudum ben içerim öyle veririm