Kızlar bebeğim 5. Ayına girdi doktoruna sordum 6. Ayda ek gıdaya başlayalım dedi ama bebeğim o kadar hevesli ki ben yemek yerken kucağıma alıyorum durmadığında elimden almaya çalışıyor ağzını açıyor bize bakıyor devamlı yerken ve bir de ben 6. Ayda işe başlicam o yüzden biraz erken başlayıp kendim halletmek istiyorum bu 3 gün kuralını falan ama neden doktor 6.ay dedi bilemiyorum ben 5ij içindeyken başlamak istiyorum ama yoğurtla mı başlasam siz neler yaptınız