Yasmino Kızlar merhaba anne sütü için doktor sağmamı önerdi. El pompasıyla zorlanıyorum. Hangi elektrikli pompaları kullanıyorsunuz? Memnun kaldığınız var mı? Veya şunu alma dediğiniz markalar ne?
Eda1414 Yasmino hiç pahalı markalara para vermeye gerek yok aynı işlevi görüyor ben kiwi markasını kullanıyorum çokta memnunum
Sdmgc Yasmino 9 aydır kullanıyorum ben ama eşimin kuzeni verdi bana benden önce iki kişi daha kullandı hala çekim gücü çok iyi bence
designermoms Yasmino ben kiwi almıştım arkadaşımın tavsiyesiyle çok memnun kaldım arkadaşım hala kullanıyor bebeği 6 aylık
Htckbra0716 Yasmino ebebek kendi markası baby plus vardı halamda . Ondan alıp kullandom ben beneğim küvezdeyken onunla sağdım ikiliydi güzel işimi gördü. Tercih edebilirsiniz.