Kızlar ya bebeğim 5buçuk aylık dünden beri sinirlenince acıkınca falan iç çekerek sesli nefes alıyor. Normal nefesinde emmesinde bi tıkanma nefes alamama yok ya da ekstra gözlemlediğim bi durum yok. Oyun yapıyor gibi geldi bize ama emin de olamadım var mı yaşayan?