Alprslanatess Normal mi kızlar yaaa yere yatırıyorum egzırsız de yaptırıyorum dönüyor gıbı oluyor ama yatıyor geri yaaa bazen de kolu altta kalıyor kaldırmıyor kafama çok takıldı sizin bebişler ne zaman donmeye basladı
findikbrnlu0_ Alprslanatess normal her bebeğin gelişimi farklı benim bebeğimde 5 buçuk aylıkken tek yöne dönüyordu yani bende çok karın üstü egzersiz yaptırdım ama gelişimleri farklı 🙂
Ddm34 Alprslanatess bız 6 ın ıcındeyız daha yenı yenı kafasına eserse dönuyor :) endıse etmeyın . Sızın aylarda onemlı olan kafasını tutabılmesı . Ses takıbı
Deletedmom_116 Dönmeye derken yarım mı tam mı dönmüyor? Benimki yarım dönüyor ama yüz üstüyken sırt üstü yada tam tersi şekilde dönemiyor. Henüz geç değil merak etmeyin.
Senametinn Deletedmom_116 Benimki de aynen böyle. Her bebek farklıdır döner elbet sıkıntı yapmayın 🙏🏻