sanye_1907 Biz yaptırmıştık yenidoğan çekimi ama ben uyutmadım önce gidince besliyorsun emzirme ya da mama. Daha sonra seçtiğin konsepte olan üstlerden giydiriyorlar ve fotoğrafçı uyutuyor. Hep çalıştıkları için gayet bilgileler zaten bizimkinin kendi bebeği vardı. Uyutmak için değişik teknikleri var alnını burnuna kadar falan okşuyorlar youtube dan da pişpiş sesi açıyorlar ya da klasik müzik ztn yenidoğanken genelde uyudukları için zor olmuyor. O yüzden de ilk 15 gün içinde oluyor çekimler ben ertelemek istemiştim biraz ama uyuması zor olur olmaz diye 11 günlükken çektirmiştik. Bazen tabi uyumayacakları da tutuyor hissediyorlar sanki :) bir konseptte başta uyumadı gözler açık çekildi ama öylece durmuştu oğlum sakince🥰