findikbrnlu0_ benim de kızım 5 aylıkken olmuştu alerjik gibi kuru kuru öksürdü benim fark ettiğim evi süpürdükten sonra olmuştu aile hekimimize götürdüm bebekler daha hassas oluyor alerjik oluyor suan yapacağın bir şey yok bol bol emzir demişti bende göğsüne sıcak bez koymuştum . Burnunu iyi temizlemiştim. Bizim ki alerjik çıktı 2 güne geçti .
İnşallah sizin de önemli bir şey değildir. İyi yapmışsın randevu alarak. Bence suan evde bir yöntem deneme, burnunu temizle uyku öncesi beslenme öncesi.🌸