Kızlar ben kasım ayında doğum yaptım ilk zamanlar adetim düzenliydi ama sonra bozuldu 2 ay adet görememe, ayda iki kere birer gün olacak şekilde lekelenme gibi düzenim bozuldu. Bu Çarşamba hastaneye gittim alttan muayene edip kistim olduğunu çikolata kistine benzettiğini söyledi 3 ay sonra telrar gel dedi. Her neyse bende pazartesi günü tatile gidiyorum olmam olmam önceki gün akşam adet kanamam başladı ama öyle böyle değil 1-2 saatte bir çocuk bezi değiştiriyorum. 🥴🥴🥴 Oraya kadar gidip de denize de giremezsem çok üzülürüm 😥 ne yapabilirim hiç bilmiyorum önerilerinize çok çok açığım ❤️ şimdiden teşekkür ederim biraz da uzun olmuş hakkınızı helal edin 🙏