Gamzeli2206 bizimki de hafif ikinarak yapiyor ya, pipisi bazen sis gibi duruyor, tahlil verdik eritrosit çıktı, enfeksiyon yok kan var. uc kismini actirinca da bi tarafi sis gibi kirmizi hep. doktor bakti idrar deligi açık yapışıklık yok sorun yok dedi biz de 5 aylığız duruyor oyle 😳