Merhaba kızlar ikizlerim düzeltilmiş 8 aylık. Yarın günübirlik şehrimize 3,5 saat mesafe tatillik yer var oraya gitmek istiyoruz. Otel tutmayız günü birlik gidip gelmek şeklinde ama çocuklara evde kavanoz maması vs mı yapsam günde 3 kere falan mama yiyorlar genelde gece ve sabah, onun dışında ek gıda alıyorlar. Neler yapabilirim nasıl yapabilirim? İlk kez bu mesafe yolculuk olacak heyecanlıyım gidip gitmeme konusunda da çok kararsızım çünkü oğlum şu sıralar çok mızmız, hafif ateş de var burun tıkanıklığı ile beraber. Ama başından beri hep evde tıkıldık acaba gitsek mi yoksa çocuğu iyice hasta mı ederim bilemedim..