NariNariKiminYari Oanne kadın sana ne güzel açıklama yapmış yazdığın cevaba bak bir bilgi veriyorsan gidip araştır biraz yazdığın bilgi yalanlanalı çok uzun zaman oldu
Oanne NariNariKiminYari belki de kadın yakın arkadaşım samimiyetten öyle yazdım bilmiyorsunuz ki Ayrıca ben sizin yorumlarınızı çok beğeniyorum Bir de her bildiğimizi söylemeden önce teyit etseydik ohooo aklıma geldi yazdım Sanki hayati bir mesele öğh
NariNariKiminYari Oanne tabi ki doğru bildiğimiz yanlışlar var her konuda bilgi sahibi olamayız ama size yanlışınızı gösteren birine bu şekilde cevap vermek hoş değil kız arkadaşınsa da niye resmi konuşuyorsun bi makara yapsaydınız da anlasaydık ahahahahah
Oanne NariNariKiminYari hoşunu moşunu ben bilirim karşı taraf da zaten art niyet anlasa cevap verirdi beğenmezdi valla ben sizin gibi uzatmayı sevmiyorum iyi günler
Tombikdonerartikcokpahali bencorapkadiniyim çok şükür ya 🤣 gerçekten ağzım hep açık uyuyorum djdbjddbudb
bencorapkadiniyim Tombikdonerartikcokpahali 😅😅😅 için rahatlasın bundan sonra nasıl uyuyorsan uyu ksksn
yellowmom8 Anneyimanne0 bende yarım bi parçasını bebeğimin ağzından almıstım 4 sene oldu hala aklıma geldikçe öğürüyorum şimdi küçük bebeğim herseyi ağzına atıyor inşallah onu da atmaz 😅