Bebeğim 3 gün önce 1 yaşına girdi neredeyse 1 aya yakındır doğru düzgün beklenmiyor sabahları kahvaltı etmeyi bıraktı sadece emmesi yetiyo öğlenleri yaptigim yemeklerden veriyorum kafasını ceviriyo akşamda sadece 2 lokma yiyo gün içinde bnde meyve yogurt cici bebe gibi şeyler veriyorum onları yiyo sonrada 500 kez beni emiyo acaba sıcaklardan mi yoksa beni emdiği içinmi öğünü azalttı önceden gayet güzel yiyodu diş sorunu da yok şuan napicam bilemedim hem sağlık ocağı hem hastanede 10 kilo olması lazım dediler bebeğim 9200 hareketli istesede kilo alma şansı yok uyku saati dışında 5 dk durmuyo