Lara17 kızım 2 aylıkken başladık 2 ay a kadar hafta da bir on günde bir kaka yapan ve bu süreç içerisinde krizlere giren bebem evolvia kullandığım dan beri günlük çıkıyor hatta bu 2 3 aydır günde 3 defa yaptığı oldu ek gıda zamanı da asla kabızlık yaşamadım elbette bebekten bebeğe değişir bu arada evolvia dan önce Bebelac Gold ve Aptamil kullanmıştım ama ikisinden de hiç memnun kalmadım