Ervamns İyi günler arkadaşlar 1.5 yaşında bir bebeğim var normal doğum yaptım meme reddimiz vardı emziremedim doğum kiloları kaldı özellikle Karin bölgesinde soğuk lipoliz yaptırıp memnun kalanlar yada şikayeti olanlar varmi ?