Selinoran Kızlar merhaba 3 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım bebeğim ilk kakasını ve çişini yaptı ama sütüm az geldiği için mama başladılar ek olarak henüz ikinci kakasını yapmadı başına gelen var mı varsa bu durum için nasıl bi yol izlediniz
ikiprensannesi53_ Selinoran mamanın peşine 1 2 çay kaşığı su vermen lazım aksi takdirde kabızlık yapar
koalamlaben Selinoran ben mamanın içine çay kaşığının ucuyla zeytinyağı ekliyorum hemşire öyle söyledi
Ervamns Selinoran ben normal.dogum yaptım aynı şekilde 5 gün kakasını yapmamisti doktor normal dedi kulak copune zeytinyağı surup poposuna surmustum rahatlatmisti 10 güne kadar normal kakasını yapmaması demişti gazdan duramaz belki o ayrı bir durum kakayla birlikte gaz varsa lagman veriyorlar sonrasında tekrar götürdüğüm de 12 günlüktü kendi kendine ikinmayi öğrenecek endişelenme demisti doktor bekledik ve öğrendi ama zeytinyağını dene derim
Ervamns ikiprensannesi53_ 6 aydan önce su önerilmiyor hiçbir şekilde kaynatilsa dahi enfeksiyon olma olasılığı var hastanede yatışa kadar gidiyor bu durumlar
ikiprensannesi53_ Marasmom- bazı doktorlar malesef öyle hava 35 40 derece gidiyor evlerin içi desen ateş gibi bide o sıcak da çocuk mama yiyorsa su içmeli…bebeğime mama verirken kendi ağzıma damlattim ağzım kupkuru oldu gerçekten aşırı kurutuyor mamanin peşine 1 veya 2 çay kaşığı su hiç Bi zarar getirmez hatta çocuğun ağzında pamukcuk olusumunu engeller rahatlatır çocuğu
Marasmom- ikiprensannesi53_ ama siz neye göre buna karar veriyorsunuz ki doktorlar araştırmalara dayanarak su gerekmediğini söylüyorlar mama için de anne sütü için de Siz kendi hislerinize göre karar veriyorsunuz Yani işin özü şu sizin çocuğunuz istediğinizi yaparsınız tabi ama doktorların önermediği bir şeyi başkasına kendiniz yapıyorsunuz diye önermeyin bence belki yaptığınız doğru değildir
ikiprensannesi53_ Marasmom- sana not düştüm canım hala olmayan aklınla laf yapmaya çalışıyorsun daha fazla batma bence hadiiii
ikiprensannesi53_ Marasmom- dinsizin hakkından imansız gelir hadi canim hala mı buradasın ya ama çok yüzsüzsün konuşmak istemedikçe yaziyosun
Ervamns Esrayi engelle gitsin üslubu iğrenç yardımcı olacağını insanları saçma sapan şeylere yönlendiriyor