Selinoran merhaba, bende doğum yaptığım zamanlar sütüm az olduğu içim hipp mamasını kullandım çok memnun kaldım, gelişimi kilosu hep yerindeydi. Ben reflu yatağı kullandığım için kusma vs hiç yaşamadım.. Ama bebeklerin kusması da normal mideleri çok küçük olduğu için 🥰 endişe edilecek bir durum yok çok şükür 🙏🏼