Bir kaç gün önce konu açmıştım. Spiral taktırmaya gittiğimde hamilelik riskimin olduğunu söyleyip spiral takmamışlardı. Üstelik birde adetliydim. Dün gece dayanamayıp acilde betahcg testi verdim ve sonuç 2 ye katlamış doktor gözünüz aydın dedi. Üstelik bir de 7 aylık çok zor bir bebeğim var. O kadar korunmaya çalıştık dikkat ettik bu nasıl oldu bilmiyorum. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Annem çalışıyor, babam yok, kayınbabam çok aksi bir adam kayınvalidemin pek yardımı olmuyor kızkardeşim yok. Ben iki çocukla nasıl baş edeceğim hamileliği nasıl geçireceğim. Kendimi çok kötü hissediyorum. 25 yaşındayım ve hayatımı hiç bu şekilde planlamamıştım. Gerçekten istemiyorsan niye yaptın demeyin çok dikkat ettim ama nasıl oldu bilmiyorum prezervatif den mi sızıntı yaptı yırtıldı mı bilmiyorum her ilişki sonrasıda kontrol ettim oysa ki. Benim durumumu yaşayan oldu mu nasıl bir yol izlediniz? Çok zorlayıcı oldu mu? Hayatımı kolaylaştırmak için neler yapabilirim? Hiç iyi değilim..