Balbebekim Hanımlar benim makina çekiyor sanki ya ??? Acaba ben mi yapamıyorum nasıl çalıştırıyorsunuz siz ? Narinde atmama rağmen her şeyimiz çekildi bebeğimin kıyafetleri olmaz oldu .
benkosarim Balbebekim dolap kuruluğu kullanıyorum ben siz hangi modunu kullanıyorsunuz hiç çekmedi bende
Balbebekim benkosarim ya bende dolap kuruluğu kullanıyorum + narin diyorum eşimin avvadan aldığımız tişörtleri hep çekmiş bebeğim de zıbınları çekti ben anlamadım neden böyle oluyor saat olarak da bayağı uzun ya acaba dedim ondan dolayı mı böyle oluyor ? Yoksa tişört ve zıbınlardan kaynaklı mı acaba ?