Arkadaşlar merhaba kızım 11 aylık oldu tek başına bile oyalanan bebek gitti yerine sürekli mızmızlanan hiç bişeyden memnun olmayan ve beni görmedigi an çığlığı basan bir bebel geldi. Böyle olan var mı? Atak dönemi mi yoksa başka bir şey mi doktora göstereceğim galiba