Dün biri postun altına yazmış aptamil kullanıyoruz sma da kullandım ama mama yetismiyordu gibi. Bizde sma kullanıyoruz gerçekten bende aynıyım onu farkettim 7 aylık kızım 150 cc kadar içiyor ama çok kısa oluyor sanki aralıkları gece 12 1 gibi Bi veriyoruz gece gene acıkıyor sabah 6 ya doğru gene acıkıyor yani bebelactan geçtim kilo alımı iyi değildi bebelacta . Kendisi ortalamanın bir tıkta altında bir bebek aslında kilo olarak. Sizde yaşıyor musunuz yani gece uykusu bölünüyor oğlumada verirdik gece 12 de sabaha kadar uyurdu onu hatırlıyorum. Kizim acligina uyanıyor resmen. Gündüz neysede gece uykusunu bölecek kadar acıkıyor hani 5 6 saat aralıksız uyumuyor buda bana mamanin doyuruculugunu düşündürdü acaba gece farklı bir mamami denesem ay bilemedim fikirlerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum anne sütü almıyor