Biz de şuan 6 ay 17 gunluguz . 4. Aydan berı uykularımız cok fena. Saat bası uyanıyor. Gece 4.30 da uyanıyor bır saat uyutmaya calısıyorum. Ben artık kabullendım . Yoksa kabusa donusuyor . Ben basta neler yapmıstım duzelmesı ıcın,
Kafeını azalttım, oda sıcaklıgı- kıyafet uyumuna dıkkat ettım , uyudugu odayı tamamen kararttım .
Yıne degısen bır sey olmadı