Aryakuzu yani bilmiyorum neden öyle yapıyor ama her bebeğin böyle dönemleri oluyor 1 ay böyle olur sonra öbür ay güzel uyur sonraki ay yine bozulur böyle böyle büyüyor. Ne kadar büyütürseniz bu durumu o kadar zor geçer, sarılın öpün koklayın stres yapacak birşey yok sakin olun, evinizin huzuruna kadar yansıttığınız şey bebeğinizin geçenlerde bir iki defa uyanarak mis gibi uyku çekmesi sizinde dinlemeniz, şimdiyse sık kalkması, herşey sorun olmamalı geçip gidecek bu günler böyle düşünün kendinizi de hanenizi de huzursuz etmeyin. Sevgi ile büyümeli her bebek 💕💕