Annekokusu Hanımlar yaklaşık 2 ay önce sezeryan oldum ve bir çok şeyi tuketemedim. Emzirdigim için gaz yapar diye de hala daha tüketmeye çekiniyorum mesela bulgur pilavı fasulye vs, siz neler yapıyorsunuz sakıncası oluyor mu dikkat ediyor musunuz
Elfgrn Annekokusu kuru bakliyat , çiğköfte, gazlı içecek şuan bunlar geldi aklıma 5 aylık olduk hala yemiyorum cesaret edemiyorum riske de girmiyorum
biranneikievlat Annekokusu Ben bulgur pilavı tüketiyordum ama fasulyeye katılıyorum. Fasulye dışında bazı kuru bakliyatlarda gaz yapabiliyor internetten bakarak dikkat ediyordum. Rabbim yardımcınız olsun, evladınız inşaAllah hiçbir zaman gaz sıkıntısı çekmesin 🤲🏻
silaa66 Annekokusu ben de 2 ay önce oldum kendimi kısıtlamıyorum her şey yiyor içiyorum benim kızımda gaz yapmıyor gazı olsa bile hemen cıkartıyor gaz yüzünden hiç sorun yaşamadım ben şeytan kulağına kurşun😂🤍
mobesebesir Annekokusu ben sadece kolaya dikkat ettim kola içince çok gazlanmisti yarım bardak ta bile ama geri kalanını hep yedim
Ogrenecekcokseyvar Annekokusu ben o zamanlarda çok pimpirikli biri olmuştum her yediğim lokmayı internetten bakıyordum yeterli beslenemediğim için de sütüm azalmıştı . Doktorumuza sorduğumda o da eğer bebeğin gazlıysa sadece ekmek de yesen gazı olur o yüzden hiç kısma kendini herşeyden ye dedi bi sitede bulgur gaz yapıyor yazıyor bir sitede süt yapar şimdi yemeli mi ? Yememeli mi ? Bir de şey dedi atıyorum bugün yoğurt yedin ekstra bir huzursuzluk var o zaman o besini tüketme o zamandan beridir de çok rahatım BEBEĞİM AŞIRI AŞIRI KOLİK BU ARADA
Asyabuse Annekokusu ilk muayeneye gittim doktorum dedi ki anne sütünden gaz geçmez bunlar hurafe. Ama ben yine de yemedim. Ama günler bir değil ki yemek çeşitim tükendi bi süre sonra yeşil mercimek yapayım dedim. Allahımm böyle bir ağlamak yok çocuk 48 saati geçik sadece kucakta ve ona rağmen susmak bilmiyor sürekli gaz çıkarıyor daha da yemem emzirmeyi bıraktım ona rağmen mercimek tik oldu bana resmen