Cnsucner Kizim hala kucuk 0-6 ay emzigini kullaniyor yeni aldigim ayni marka emzigi agzina aliyor fakat buyuk geldigi icin atiyor diliyle ne yapmaliyim yardimci olurmusunuz
Nekwam Cnsucner baska bir marka deneyin kullandiginiz 2 no sert ve degisik geliyo olabilir. Bi damakli olarak wee bambino ki en yumusak o sanki ve suan baby star kullaniyo memnunuz🌺
Gksaksl Cnsucner Ben de yakın zamanda 6-18 ay emzik diye post açmıştım. Oğlum 6.5 aylık şu anda ben 6. Ayını doldurmaya az kala ek gıda alışverişi yaparken 6-18 ay emzikte almıştım geçicem diye. 6. Ay kontrolünde doktora gittiğimiz de sormuştum emzik aldım geçicem dimi diye ama doktorumuz gerek yok eskiyi kullanabilir demişti. Damak yapısını bozmaz mı diye sorduğumda hiçbir şey yapmaz demişti benim de kafam karışıp burda sormuştum. Genelde 0-6 ay devam ediyorlarmış diğeri büyük olduğu için almıyormus bebekler. Benim oğlum aldı aslında denedim ben aynı şekilde emiyor ama çok kaba ve büyük o rahatsız olmadığı halde ben oldum biri de ağzını genişletebilir fln demşti eskisine geri döndüm bende. Zorlamanıza gerek yk yani almıyorsa sorun olmuyormuş kullanabilir.
denizcocuk sevgice çene ve ağız yapısını bozabilir maalesef. Benimki de büyüğü istemiyor. Küçüğü de ben vermiyorum unutacak herhalde bir süre sonra emziği
Yaren12 Bizde 11 aylik olucaz kaç aydır deniyorum hatta dün yine aldım 6,18 yine de istemiyor malesef biberon da da aynı durumdayız nasıl alisicak hiç bilmiyorum sürekli öğürup çıkartıyor diliyle
ozgesel1seyler Cnsucner ilk gectigimizde kizimda surekli atiyordu o attikca ben agzina tikiyordum ozellikle uyurken emzikle uyurdu yeni emzigini verince tukuruyordu pes etmedim uyanmasi pahasina uyurken agzina verdim bir hafta surmedi alismasi cok sukur 2 aydir yeni emzigimizi kullaniyoruz.