Kizlar normal dogum yapali 5 ay oldu esimle ilk defa ust uste iliskiye girdik iliski bittikten sonra lavoboya kostum affedersiniz isemem lazimdi yapamadim yanmadan dolayi 3 gun oldu hala yaniyorum surekli iseme istegi geliyo ama karnimda berbat bi sanci var sanki nasil desem dogumdan sonra rahim kuculsun diye baski yapiyolardi ya onun agrisi var ne yapsam gecer gecirmem lazim uyku bile uyutmuyo surekli lavobaya goturmekten