Merhaba arkadaşlar bende baştan beri sütümü saparak veriyorum çünkü meme reddi yaşıyorum. Normalde cc leri arttırarak gidiyorduk başlarda 90 versem de içiyordu sonra günlük alması gerkeen ml e göre saat başı belirledim 2 aylık tam oldu 1 haftadır 80-90 cc verdiğimde içmiyor bitirmiyor diliyle itiyor böyle bişi yaşayan var mı kilo alamıcak zayıflıcak diye korkuyorum 20-30 bırakıyor geri biberonda ne yapmam lazım başına gelen var mı acaba