beyzacmvrc Mervesema bizimkinin 8 gün yapmadığı oldu 3-4 gunde Bir anca yapiyo. 10 güne kadar normal diyor doktorumuz Gün artık çıldırdı hastaneye gittik şurup verdiler öyle yaptı Telaş etmeyin sadece anne sütü alanlards 10 gün bile normalmiş
Mmrryy1401 Mervesema anne sütü alan bebekte 10 güne kadar yapmaması normalmiş bence bir kez yapmış olması da iyi