çok yoruldum artık her gün gece 3 kereden aşağı kalkmıyor. O kadar dikkat etmeme rağmen ne yersek gaz yapıyor ya … her kalktığında da emziriyorum geri yatıyor ama karni ağırlığı için uyanıyor bağırsak gazina kalkiyo belli yani napayım ne edeyim Allah için bişey söyleyin. neden kendisi uyurken gazını çıkarmıyorda uyanıyor sürekli 😞 nerde yanlış yapıyorum ben 4-5 saat kesintisiz uyusun artıkkkkkkkkk